yes we love eachother in every way

Så. Nu har jag haft utvecklingssamtal och handlat mat äntligen. Mamsi är här, så vi storhandlade och vårat kylskåp har nog inte varit så fullt på någon månad eller 2. Är helt slut eftersom jag stressat hela dagen. Det är något fel på mamma och mig, för alltid när vi träffas börjar vi bråka DIREKT om allt, och sen lugnar vi ner oss och är bästa vänner igen. Helt stört. Vi är så himla olika så ibland funkar vi bara inte ihop helt enkelt. Haha.

Ska softa nu bara. Kanske plugga lite. Och sen imorgon har vi bara en lektion som börjar klockan 1!! Vid 10 kommer tjejerna och Mathias hit, vi ska fortsätta med våran film!
Och förövrigt fick vi tillbaka våra matteprov idag och jag är så lättad. Jag har inte sagt det men på mitt första matteprov i höstas fick jag G, precis på gränsen till IG. Och nu, på mitt andra matteprov i gymnasiet blev det så bra det kunde bli. Jag har aldrig fått ett sådant bra betyg någonsin i matte. Åh glad tjej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0