ann freaking ward

Nu har jag suttit och pluggat Historia ett tag.. Känns som jag börjar hänga med men har så himla svårt för årtal och skit nuförtiden! Blandar ihop allting. När jag är klar ska vi förhoppningsvis över till Mimmi och kolla film. Myys.

Såg btw top model nyss och jag är så himla obsessed i Ann!! Inom modeindustrin och speciellt inom haute couture ska oftast modellerna vara "fulsnygga". Och denna tjej tyckte jag inte ens var det till en början. Men så ställer dom henne framför kameran och hon blir så stunning att man får ont av avundsjuka! 4 gånger i rad har nu hennes bild varit den bästa vid utröstningen! Hon är så grym!!


De 4 vinnande bilderna från de 4 första avsnitten av Top Model 15. Alla på Ann Ward.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0