we used to be the luminary ones



Kom hem för ett tag sedan från ett äventyr till Karlskoga. Måste sova, ska upp tidigt. Men tänkte säga godnatt bara. Kan inte somna..
Efter skolan idag tränade jag och det gick toppen. Kändes så skönt! Efteråt åkte jag hem och fräscha upp mig lite och tog sedan bussen till Karlskoga. Träffade Madelene som jag inte sett på så himla länge, var jättekul att prata med henne igen om allting vi missat. Vi(jag) åt sallad på Mr.Jones och såg sen the tourist på bio. Vi var helt själva i salongen, haha älska karlskoga!! Efter det bestämde vi oss för att se hur det stod till vid Nightshift eftersom de hade gymnasiefest där ikväll. Träffade på några flickor från min gamla skola som vi hängde med resten av kvällen. Det var tydligen helt TOMT inne på klubben, så vi tog tillfället i akt och var de första att uppleva helt nyrenoverade, nyöppna Nightshift som tidigare varit statt. Efter ett tag fylldes lokalen (men det var verkligen inte FULLT) och fan vad vi dansa. Behövde det verkligen. Träffade massa gamla godingar och det var kul att se hur det stog till där borta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0