damn

Inatt har jag spytt istället för att sova. Visste det skulle bli så. Min mage var ju lite krånglig igår och på kvällen när det var som värst och jag hade världens halsbränna strunta jag i att ta en Rennie. That's what you get for being a dumbass. Försökte hålla mig undan värktabletter eftersom pappa sagt att man inte ska ta det vid magont, men efter ca 4 toalettbesöket palla jag inte mera och tog en ipren. Somna nästan direkt och sov som en stock till klockan 12.

Nu mår jag okej, men verkligen inte bra, men ändå måste jag till banken och aktivera mitt nya bankkort för att sen kunna hämta ut ett paket på ica. Jag vill inte!!

Guess what's in the package?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0