forever you fool me

 



Jag hade svårt att sova igår. Tänkte på skolstarten bland annat, har lite panik inför det, men också många andra saker. Mycket känslor. Det var jobbigt men antar att vi alla har våra ups and downs lite då och då. Plötsligt händer det! Vaknade iallafall 4 minuter innan min skjuts kom hit och kom ut precis när de anlände. Det var inte dåligt! Tränade mina småttingar för första gången 2011 precis och de var lika underbara som förra året! Ingenting avslutar en småttingträning bättre än en kopp varm choklad med grädde och ett varmt täcke när man kommer hem. Ska läsa min favvobok nu och försöka sova några timmar. Ta igen lite. Ha en fin lördag. Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0