love




Idag har varit en rätt så bra dag mina vänner! Vaknade med glatt humör och det höll kvar sig över dagen. I svenskan har vi börjat med temat kärlek och jag + mina tjejor och Mathias ska göra en lite kärlekssketch där jag och Mathias ska vara hemligt förälskade i varandra ;) Det kommer bli kuuuung saja! Efter skolan blev det äntligen träning som var jättekul! Drog upp på stan lite senare med Fisen och käka Subway och pratade massor. Tog bussen till järnis där vi stylade på isplan ett tag(sofie styla, jag halkade baklänges och landade fint på rumpan) och gick sen mot mig. Där fortsatte vi pladdra och ha kul. Brabrabra dag. Nu är jag bara glad för att jag kan blogga ordentligt igen och ska snart läsa min bok och sova. Härliga onsdag. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0