Mitt 2010

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Ja verkligen! Var i Tjeckien för första gången, sommarjobbade på ett café, TJÄNADE PENGAR, flyttade till Örebro, bodde(bor) ensam - nu med Kimbs, också nytt -, började mitt första år i gymnasiet, firade nyår i Örebro... and so on.

Höll du några av dina nyårslöften?
Jag minns inte om jag hade några löften, faktiskt.

Vilka länder besökte du?
England, Tjeckien, Tyskland.

Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011?
Äventyr!


Vilket datum från 2010 kommer du alltid att minnas?
There are a few!


Största misstaget?
Låtit obetydliga situationer komma emellan mig och mina vänner, tagit saker för givet.

Har du varit sjuk eller skadat dig?
Magsjukan 3 gånger på hösten + Många andra småförskylningar. Ingen ordentlig skada tror jag, förutom mina omöjliga fötter i somras när jag var på läger hehe.

Bästa köpet?
Helt klart min Fjällräven jacka!

Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder och mat!

Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mina vänner, min familj, nya ansikten, sommaren.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010?
(Våren)Over the rainbow (Sommaren)If we ever meet again (Hösten)Från och med du (Vintern)My Love

Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
Varken det ena eller det andra var perfekta år, haha, men jag har haft väldigt bra stunder emellan det jobbiga. 2011 kommer helt klart vara så mycket bättre.

Vad önskar du att du gjort mer?
Vågat, varit mera framåt, levt, lyckats

Vad önskar du att du gjort mindre?
Grubblat, inte orkat, ätit skräpmat :D

Hur tillbringade du julen?
Med mina bröder och min pappa. Sista julen i Kristinehamn..

Favoritprogram på tv?
Eftersom jag inte hinner titta på tv har jag istället sett mina program på tv-video.net, och då var True Blood och Vampire Diaries mina stora favoriter hehe.

Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?
Inte hatar - tycker väldigt illa om.

Bästa boken du läste i år?
Pet Sematary och Fallen Ängel

Största musikaliska upptäckten?
Åh, så många!

Något du önskade dig och fick?
Hehe, presentkort. Väntar på den bästa presenten fortfarande!

Något du önskade dig men inte fick?
iPad!

Årets bästa film?
Helt klart Eclipse, Avatar och Inception

Vad gjorde du på din födelsedag år 2010?
Jag deltog i Richards fotoprojekt, John Bauer, som en Älva



Vad fick dig att må bra?
Mina vänner!

Vilken kändis var du mest sugen på?
ÅH Jeremy Sumptner och my all-time-favourite Leo DiCaprio. Yummie.

Vem saknade du?
Min syster, min tvilling, Moa Lindgren♥

Favoritmånad?
Maj? Juni? Augusti.

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Mera resor, mera skratt, mera kärlek. I guess.



Taken by Moa Lillgren

Kommentarer
Postat av: moa lillgren

Men din lilla godiiing! Saknar dig!!!! <3<3<3

2011-01-02 @ 16:14:26
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0