you look at me it's like you hit me with lightning

Hej finisar. Jag har inte haft internet på en evighet känns det som, förlåt. Kollade igenom gamla kommentarer förut och hitta en massa hur söta son helst som jag missat att acceptera! Känner mig så dum Varje gång det händer, vill alltid svara! Well, well. Idag stannade jag och några tjejer kvar efter skolan och pluggade kemi inför provet imorgon med våran Fysiklärare. Vi har börjat bli ena riktiga naturare nu va! Ingen träning för mig idag, men igår och i söndags körde jag stenhårt. Min toeloop-toeloop-toeloop börjar bli grym och jag har börjat pressa mig Själv ordentligt nu som Jag lovade vid nyår. Nu jääääääääävlar! Annars är det chill hemma. Kimberly sover som vanligt och jag ska läsa några sidor i min konstiga bok innan jag börjar med Kemi Igen. Långt inlägg idag men kände att det behövdes! Vi hö-öööörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0