bredbandsbolaget


Sista kvällen igår med Mozen på Kina Muren

Åh. Jag känner mig så sorgsen, men ändå så glaaaad. Min fina fina böna åkte hem idag 9.45 och det var så sorligt. I miss her already. Alltså herre, känns som en del av mig försvann där och då. Hemskt. Men resten av dagen har varit superb! Tränade på gymmet i en timma imorse och efter det mådde jag så bra + att jag idag på jobbet äntligen fick byta från jobbiga el till bredbandsbolaget!! Hela stämningen där är så jävla avslappnad och rolig, helt underbart.

Nu ska jag och Kimbo mysa framför tvn. Är helt slut. Puss på er ni fina

Kommentarer
Postat av: Moa Lillgren

Kände precis likadant! :( Man känner sig lite tom på nå vis :(

Va skönt att du fick byta till bredband! Hoppas det blir lättare nu! Puss på dig gumman :* <3

2011-07-18 @ 23:28:34
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0