överlycklig

Ååh ni förstår inte min lycka just nu. Har precis pratat med min underbara, roliga, snygga, grymma, amazing syster som förmodligen kommer hit på fredag!! Jag är så galet glad! Har varit så deppig för att jag inte fått träffa Mozen på hela sommaren och nu kommer hon hit och vi ska ha så kul och bada och gå på stan och parkhänga och äventyra och jag är så lycklig! Ni förstår inte hur GLAD jag är!! Kan sitta här hela dagen och uttrycka mitt sinnestillstånd. Dock måste jag städa nu. Det gör mig lite ledsen. MEN ANNARS ÄR JAG SÅ GLAD!!


!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Moa Lillgren

JAG BLIR HELT JÄVLA CP SALLY VILL ÅKA NU ASSÅ OMG :D HAHAHAHAHAHA :D <3

2011-07-10 @ 14:27:06
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0