old one


2009

Nu är jag i Degerfors. Jag och Ebbe ska snart ta bussen till Kristinehamn och sen hoppa på tåget till Västkusten. Exciting!

Igår var en sjuk dag. Jag hade en seg dag på jobbet, bara sålt 1 guld och 1 silver(namnen på kanalpaketen) när det började bli kväll. När det var 1 timma kvar tog vår coach in oss konferensen och peppa oss, ALLA skulle sälja en guld innan de gick hem tyckte han.. And guess what?! På 45 minuter sålde jag 2 guldisar. HELT sjukt. Så igår gick jag hem med ett leende och en fet provision typ. Något mer fint hände, massa mer fint hände. Men det tar jag inte nu. Måste börja fixa! Love u all, fet puss













Kommentarer
Postat av: Moa Lillgren

Jag vill gärna höra det fina som hände..

2011-07-22 @ 15:26:25
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0