tattoo





Nu har jag och min kimbo varit på äventyr!! När jag kom hit började det med helt galen glädje att äntligen ses, och sen gick vi vidare mot stan där jag bl.a hittade dessa glajjer ovan (eftersom jag pajjat kimberlys.. hehe) och sen käka vi på la baguette. Sen helt plötsligt hamnade vi hos en tatuerare som tatuerade in FINASTE tattoon på Kimberly. Det bästa är att hon gjort den själv! Ååh vill också!! Ringde mamma och tjata lite och nog fan ska jag ha en en vacker dag. Nu far vi vidare mot Mimmi som jag saknat som en tok! Ha en fin lördag fina ni, kram

Kommentarer
Postat av: Moa Lillgren

Jag vill också göra en :D Vet inte vart och vad än men jag vill :D VI GÖR DET TILLSAMMANS? :D <3 <3 <3 <3

2011-07-03 @ 12:46:09
URL: http://moalillgren.blogg.se/
Postat av: Sofieieieieiie

Sjukt snygg!!! Haha varför har du bara en sko på dig busfrö? haha!:D<3

2011-07-04 @ 00:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0