just the right gals




Nu har vi Pommesfritzan här, och det var ju på tiden!
Både hon och Kimberly står och posar i smexiga underkläder som de ska bära nästa vecka på Triumphs modevisning. Just the right gals! Other than that fick jag precis reda på att jag, när Kimberly ska till Stockholm på min brors fotoshoot, ska hänga med! Åh så roligt! Saknar honom och stora underbara staden. Ska eventuellt också vara modell, men om det inte blir så ska jag åtminstone få vara där och hjälpa till och få ta en del utav det hela. Så kul. Älskar sånt.
Nu ska vi mysa. kraaam

Kommentarer
Postat av: KAAAARIN

SALLLLLLY!!! Hörde du mitt skrik precis. Inte ett glädje skrik direkt. Men jag tycker om dig en då. Puss

2011-03-28 @ 01:28:21
URL: http://karinfritz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0