vad som hände

Hej. Tänkte bara säga att vi mår bra och att ingen är allvarligt skadad. Många har frågat och tar det här nu så att det är klart. Jag har haft lite problem nu dagen efter, eftersom jag börjat minnas vad som verkligen hände och ATT det verkligen gjorde det. Det var så hemskt, och läskigt och jag är fortfarande i chocktillstånd. Har lite ont i ryggen men annars ingen fara. Ni behöver inte oroa er. Det kunde gått mycket värre.
Här kan ni läsa om själva händelsen. Det låter inte så farligt. Men jo, jo det var det. Det här är det värsta jag någonsin varit med om och jag ber till gud att jag aldrig behöver uppleva något sådant igen. Att ena stunden tro att man ska dö och i nästa inse att man lever och att man klarat sig är en overklig situation. Jag är bara så tacksam över att det gick så bra som det gjorde, och att vi inte körde på en landsväg.

Ta hand om er. Kram♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0