bright side

Hej där. Förlåt att jag varit så dålig på att uppdatera men jag har haft bara massa plugg de senaste dagarna.
Det är rätt så mycket som händer nu förövrigt. Igår skickade jag och Kimberly ansökan om att få jobba på P&L eftersom det är kind of vår sista väg dit. Idag pratade vi med jobbet och jag ska börja jobba i Juli and you can't beeelieeve vilken lön vi har. Imorgon kommer mamma hit och då ska jag, hon och Kimberly åka till Ikea och handla möbler + vit färg mm. I helgen ska vi göra om vardagsrummet. So excited!! Om vi hinner ska vi förmodligen också på YEAH! festivalen. Kunde vara nice.

Annars har min mage varit konstig sen i söndags och jag bör enligt internet uppsöka doktor. Kram.



Kommentarer
Postat av: es

jasså? :D vad går du för linje där då?

2011-05-26 @ 18:09:03
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0