herre min gud

Herregud! Jag kan knappt fatta det! Jag och Kimberly har precis varit på en arbetsintervju och VI FICK BÅDA JOBBET!! Jag är lite speecheless och otrolig stressad och orolig haha. Vi ska nämligen kanske få börja jobba nästa måndag vilket inte var riktigt planerat. Vi hade fått höra att det här var anställning för sommarjobb men tydligen vill våran arbetsgivare att vi börjar nu och köra sommarn också. Jag sa att jag inte kunde svara ja än eftersom jag inte vet om det krockar med skola och så. OKEJ det är bara 2-3 veckor kvar men ändå! Sen kommer jag bara kunna träna en dag i veckan också om jag tar jobbet nu, men jag tror konståkningen slutar snart för säsongen ändå. HERREGUD! JAG HAR SOMMARJOBB/JOBB!? På ett CALLCENTER. Dör här

Kommentarer
Postat av: Calinne

Grattis :D!

2011-05-16 @ 17:30:43
Postat av: Amanda

Grattis, darling!

Vi ser till att träffas snart, så blir det! Love!

2011-05-16 @ 21:16:07
URL: http://amandanordstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0