you are a shining li-ight


När mamsi var här i torsdags hade hon sin superfina VITA iphone 4 med sig. Det kliar i mina fingrar, längtar tills jag också får mig en egen iphonie!!
Idag har jag och Kimberly varit på IKEA och köpt lite mera saker till vardagsrummet. Det är så himla fint nu med vita möbler, vita väggar och en underbar Black Orchid som pryder i ett hörn. Vi hade lite svårt med betongborren som vi lånade av grannen, så vi ringde hit lite man-assistens. De var så snälla och hjälpte oss att hänga upp några hyllor. Thank you guys!

Bilder kommer imorgon efter att vi haft våran Grand Opening. Tjejerna kommer hit på lite fika och det blir första gången dom ser vår lägenhet efter the transformation. Ska bli så kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0