nothing makes me stronger than your fragile heart

Jag har lite svårt för att börja någonstans, det finns så mycket jag vill få ur mig. Igår såg jag Breaking Dawn part 1. (Kan inte fatta att jag kan säga så!!) Nu finns det bara en film kvar. EN!! (mitt liv faller ihop). Från det att bröllopet börja, till slutet av filmen som var så otroligt och fruktansvärt bra, så var det liksom ett vattenfall vid mig. Jag tror fan inte jag hade torra ögon under en enda sekund av filmen. Haha så tragiskt. Efteråt när sluttexten rulla satt jag typ och hulka och kunde inte rikigt komma tillbaka till verkligheten. Men det var nog mest trött-tårar osv. Hehe.

Det roligaste med kvällen var att jag vann en tävling! Innan sista filmen valdes 3 tjejer ut pupliken ut för att vara med på frågesport och i was one of them. Jag och Sofie blev helt tokiga för vi hade typ taggat hela kvällen på att få vara med och vinna hehe. Och så gjorde jag det, och blev 2 Lucia Movie-Night tickets rikare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0