stars




Bilder från i fredags

Vilken heeeelg. Eftersom det inte blev test nu i helgen ändå så kunde jag vara med på min, och alla andra lammkötts, första stärnparadsfest. Hehe ojoj vilken kväll. Vi befann oss i en stuga mitt i skogen, sisådär 100 pers och alla endast stjärnparadare. Det var så galet roligt!! Tack till mina sminktjejor för att ni gjorde kvällen så grym. Ni är alla så fina människor(även ni som inte var där). Sov hos Sofie med 2 till polare och jobbade sedan på MAX med konståkningen på lördagsmorgonen.

Igår kväll var jag med några gosisar från klassen på Breaking Dawn igen. Hehe tror den plötsligt blev 5 gånger bättre efter det. Ska förmodligen gå en tredje gång med Amanada hehehe(men hon har ju gratisbiljettos!!). Idag har jag på morgonen tränat några brudar på konståkningen och sen bara pluggat med Amanda. Trött. Men nu ska jag fortsätta. KRAM

(långt inlägg)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0