all of your streetlight eyes




#1 tuesday #2 today #3 tumblr

Hej guys. Är så galet trött idag också. Är fan alltid trött. Sover för lite. Har idag tränat och det gick rätt så sämst, varit tränare som var lika roligt som alltid och varit en lite stund på öppet hus på min skola. I helgen var det tänkt att jag skulle åka till Uddevalla och testa, men det ser inte ut så längre.. Det blir i December istället. Om jag inte av någon anledning åker iväg ändå har jag imorgon kväll lite andra roliga planer hehe.

Jag går runt hela dagarna och lyssnar på alla nya soundtracken från Breaking Dawn. De är så underbara och perfekta. Passar in så bra. Här hittar ni listan. På lördag går jag på bio med några tjejer från klassen och tittar på den igen. Hihi.

Kommentarer
Postat av: Miss M.

Det är klart du ska testa gumman :O <3 Vart ska du testa i december annars? :D <3

2011-11-17 @ 23:06:16
URL: http://moalillgren.blogg.se/
Postat av: sara

hej, har precis skapat en ny blogg. gör du bloggdesigner? isåfall får du gärna slänga in en komentar om det

2011-11-23 @ 18:11:35
URL: http://colors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0