been this way since xx




















Alla bilder tagna i mitt barndomshem. Alla från flera år tillbaka.

När jag kom till Degerfors idag åkte mormor och jag och handlade mat. Jag gjorde mimmis underbara sås o fy fan vad gott det blev!! Till efterrätt blev det flera hundra bilder som mormor framkallat. Både gamla och såna som vi tog när vi var i Turkiet. Känns lite vemodigt att flytta ifrån vårat enorma hus där det fått plats med miljoner minnen. Många tunga och jobbiga, men också en hel del underbara och helt fantastiska. 

Kommentarer
Postat av: Jonna

Ååh vad underbara minnen vi har där ifrån vännen! SAKNAR DIG!!!

2011-10-15 @ 21:26:38
URL: http://jonnawasserfaller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0