a part of who i am

Det kändes så konstigt att ta en helt annan väg när jag skulle hem från skolan idag. Är nu hemma hos Amanda, i mitt nya rum. Jag trivs så himla bra här, har flyttat in hos de finaste människorna. Men ändå vill jag börja gråta när jag tänker på vad jag lämnat bakom mig. Min underbara första lägenhet som har så många underbara minnen. Och Kimberly. Ni förstår nog inte hur mycket jag kommer sakna henne. Helt otroligt att vi klarade så länge utan att döda varandra. Tack för nog det bästa året i mitt liv hittills gumman, du är helt otrolig. Känns som jag tar farväl men det gör jag verkligen inte! Hon har skaffat sig en lägenhet på hertig karls allé och gissa vem som kommer crascha där now and then? Och Karin!! Hur ska jag klara mig utan att se den människan varje dag!?

Nu dricker jag chai te och ska börja med läxorna. Ikväll är det träning. Så skönt. Kram


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför ska du flytta? :(

2011-09-01 @ 16:37:23
Postat av: kimberly

love you darling <3

2011-09-02 @ 00:02:06
URL: http://kimberlyblevins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0