svar



Har fått frågor om flytten, varför jag flyttat, vart jag flyttat osv. Tänkte berätta såhär så det blir klart.
Lägenheten vi bodde i hyrde vi i andra hand, och den var egentligen alldeles för dyr för ett andrahandskontrakt. Men eftersom den låg så bra, vi trivdes så bra och det var svårt att hitta annat har vi stannat där längre än tänkt. Nu tyckte mina föräldrar som står på lägenheten att det var kind of nog så därför var det dags att gå vidare. Sjukt tråkigt, men det var nödvändigt.
Just nu bor jag hemma i min "extra-familjs" hus i ett litet rum som de fixat till åt mig, gullisar. Amanda och jag har varit vänner sedan flera år tillbaka och våra familjer känner varandra väldigt väl. Jag vet inte hur länge jag stannar här, allt är lite osäkert just nu, men jag tar dagen som den kommer. Det blir roligare så hehe. Undrar ni något mer är det bara att fråga. Kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0