bara kärlek




Vet inte riktigt vart jag ska börja. Är så himla himla lyrisk och lättad och stolt och lycklig och glad just nu. Allt detta slit har verkligen, verkligen lönat sig. Showen blev så, så bra och precis som jag tänkt mig och mycket mer. Kan inte fatta att allt är över nu!! Jag har haft så kul under hela den här tiden och det känns lite så jätte sorgligt att det är slut. TACK alla ni underbara vänner som var där och tittade, speciellt ni som rest långa vägar för att komma hit. Och tack som fan alla bästa åkare i KK Lutz!! Fan vad kul vi haft dessa månader. Helt sjukt. Letar nu febrilt efter någon som spelat in något nummer av showen som jag kan lägga upp här, men har hittills misslyckats(hör av dig om du har en). Däremot är den riktiga filminspelningen redigerad och färdigklippt om en vecka och jag ser så sjukt mycket fram emot att se det.

Nu är jag hemma hos Karin med Henke och Filip och njuter av friheten. Helt underbart. Men lite bittert. Fan vilket bra lov detta komma bli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0