ja men ni vet


Det allra första jag gjorde när jag anlände till estocolmo var att besöka Beyond Retro. Åh fina fina plats. Funderar på att flytta in i någon utav provhyttarna där och andas gamla-men-åh-så-underbara-kläder luft varevigaste dag. Köpte inte med mig någonting denna gång tyvärr.



Drack en såndär misosoppa lite spontant för en tia och prövade på 15 000(?) kronors skorna som jag sedan modellade lite i. Designade av Naim Josefi och just detta par har självaste Lady Gaga använt i en av hennes kommande musikvideos. Jag har därmed delat Miss Gagas fotsvett. Hyperventilerar.



Min fina bror/fotograf och lite av vad som fotades i fredags. Jag var sminkad jätte jätte vit på i princip hela kroppen och färgen har nu på något vis grävt sig in i min hud och vill inte gå bort. Som om min naturliga blekhet inte var nog.


Vaknade rätt så tidigt en morgon och åt en äckligt god frukost på Mocco med min kära bror och fick stå ut med lite kyla och obekvämligheter när jag en andra gång fick stå modell. Den gången hade jag på mig en vassklänning som min bror gjort och den rev upp mina små lår. Nu ser jag ut som ett lår-cuttar-emo. Oh well, någon måste ju vara en sån.

Och förutom allt det var jag på Titanic 3D med alla mina syskons syskon, på en fin påskmiddag, hade ett flertal mysiga myskvällar, vandrade runt i en skog i onödan, skrattade alldeles för mycket och mådde sådär extra bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0