within the fragile substance of my soul



1 en fin sak som jag vill ha 2 jag och ett gammalt foto på min mor

Hej där.
Har varit lite off pågrund av olika anledningar men kan som vanligt inte hålla mig härifrån för länge hehe. Jag har denna vecka bl.a. umgåtts ganska mycket med Karin och sen försökt undvika plugg vilket kanske var dumt eftersom det pågrund av det gick fruktansvärt dåligt på mitt matte prov, well well. Annars var jag i torsdags och jobbade första gången på Pacos (!!) och igår var jag och Rosanna på The Hunger Games (!!!!!!!!11) ÅH. Idag var vi på SISUs inspirationsdag och fick testa på Bollywood dans och Free running och fan vad kul det var! Är helt slut nu. Ska duscha, plugga och sen åka till Degerfors och göra någonting som jag just nu försöker att inte tänka på. Kram på er.

Kommentarer
Postat av: Moa Lillgren

Vi ska göra Bollywood på jazzen nu!! DET ÄR SÅ FULT :D

2012-04-21 @ 16:37:56
URL: http://moalillgren.blogg.se/
Postat av: Fille

Kul att du alltid bjuder på lite porrbilder :)

2012-04-21 @ 22:21:11
Postat av: Sally

Fille: He he jadu Fille detta var då i så fall den mjukaste form av porr jag någonsin skådat. Men kul att kunna stå till tjänst!

2012-04-22 @ 01:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0