teacup lady

 
Har varit/är så himla sjuk. Förra veckan var jättebra och hemsk. Jag sjöng massor tillsammans med stjärnparaden sång vilket var så roligt, och samtidigt pluggade jag matte hela tiden och tränade och försökte få allting att gå ihop. 4 st så otroligt påfrestande dagar. Men efter torsdagen släppte allt, för då började dagen med 3 luciaföreställningar som vi övat massor inför(varav en jag var lucia i och hade efter det stearin i håret flera dagar) och sedan gjorde jag det där jävla nationella provet i matte d i 4 timmar, vilket var det allra sista matteprovet jag nånsin kommer göra. Kändes så himla underbart efteråt, men blev jättesjuk nästan direkt och har varit i princip sängliggande sen dess. Tror min kropp gav upp lite.
 
Har förresten fastnat så himla mycket för 50 shades of gray!! Är det någon som läser/läst den? Säkerligen den mest tvistade och extrema bok jag läst, men fan vad bra den är - tips!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0