hittar gamla foton och känner sig underbart nostalgisk



#our old apartment-flower #in turkey

Sitter i bibloteket i skolan och gör sammanfattning av Biologi SÅ ROLIGT. Ville iallafall slänga in här att jag mår så sjukt bra just nu. 1 för att kemi kursprovet äntligen är över och gick skitdåligt men jag bryr mig inte vilket också känns underbart 2 för att det händer så mycket fina och roliga grejer runt om mig just nu och 3 för att det mycket mycket snart är sportlov. Jag kom på igår att jag har massa bilder från nattinnebandyn som ska upp här plus en hel del andra. Min blogg har ju varit lidande, och jag har under tiden samlat på mig. Hehe. Ska snart skynda mig iväg på showträning och barnskridsko, see yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0