take me to the ballet









För exakt en vecka sen var nattinnebandyn och var mycket mycket roligt. Vi var hela min klass söta små ballerinor med rosa små kjolar(som Sofie sytt, duktiga tjejen). Jag spelade i både tjejlaget och blandlaget. För tjejlaget gick det bra för i år och mindre bra för blandlaget. Tjejlaget kom vidare till delfinal och vi var så sjukt taggade och lite aggressiva. Hehe. Men det tog oss rätt så långt. Jag gjorde 2 mål iallafall och var argare än vanligt när det inte gick bra. Vi hade galet kul åtminstone! Hann också med att vara en otroligt skicklig DJ och äta en halv pizza med plast på. Missade sista bussen så stannade kvar till klockan 5 på morgonen med lite trevligt sällskap istället.

Kommentarer
Postat av: moa lillgren

Jag vill också klä ut mig till en prima ballerina och skutta runt med dig! Falun suger vi gör aldrig sånt kul! :/ <3

2012-02-03 @ 23:29:14
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0