a prisoner of history







source random

Hej på er mina damer och inte så jättemånga herrar.

Jag har ätit gyros(!!!) här hemma precis och har nu lite naturgodis som efterrätt. FETTTTTTTTTTT. Idag har jag tränat vilket gick riktigt bra faktiskt. Tidigare idag pratade jag äntligen äntligen äntligen med min syster i dalarna över telefonen. Det var cirka ett halvår sen vi gjorde det. Helt sjukt. Saknar henne så mycket och vill bara så åka upp dit till henne och typ stanna förevigt. Hehe. Nää nu ska jag kolla film och inatt ska jag genomlida hockey.......... Tycker inte ens om hockey. Men det blir nog kul. Tack och adjö för mig.

(förresten, ni som har mig på facebook(bekanta och vänner m.a.o.) och är intresserade av videon från factory monsters plåtningen kan kolla in på min logg så hittar ni den där. ni andra får vänta ett tag till, hehe.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0