summer breaks our hearts



 sally von hofsten © copyright

I torsdags åkte jag och Karin upp till Dalarna. Jag för att överraska min fina syster som tog studenten igår. Det var så underbart att se henne igen, och att se henne så glad. Vi hade en jättemysig dag hemma hos henne i Falun, och sedan åkte jag till Karins hem i Gagnef. Så himla mysig liten by! Vi åkte longboard och satt på bar och besökte hennes gamla skolor ¤


Nu när det är sommar ska jag börja fota igen, glömt hur roligt det är. Har också så mycket framför mig nu som jag ska försöka fånga på bild! Peace and love(1 vecka kvar!!), Tyskland, massa fina svenska sommarstunder, lägenheten när den är klar, Grekland och min artonårsdag. *längtar*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0