bleeding, empty scars



Hej där fina ni. Nu är jag 1 så hungrig så jag tror jag dör snart 2 mycket mycket trött. Mår lite halvt dålig med andra ord. Men utöver det är allt ganska fint. Har hunnit med en rätt så intressant skoldag, skrivit klart min låt, haft showträning och ringt runt lite angående showen. Tänkte plugga biologi också. Och en helt underbar och fantastisk sak är att Hunger Games fanns inne i bibloteket idag så nu har jag lånat den. Woop
Hade mitt första skypesamtal med mina systrar precis och det var kanske dagens höjdpunkt. Saknar er så mycket.

Kommentarer
Postat av: Moa Lillgren

Du är ju sjuk du...

2012-04-02 @ 22:26:20
URL: http://moalillgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0