cold is the water, it freezes your already cold mind




Mina dagar blir bara mer och mer effektivare. Känner mig som Gud. Idag hann jag med en rätt så kaosig showträning 1 1/2 h, en genomgång av budgeten inför mitt och mina vänners projektarbete och sen ett möte med Naturskyddsföreningen angående det. Och uppepå det har jag skickat ut massa mail hela dagen angående showen. Är så lycklig och lyrisk och taggad och panikslagen och stressad och trött och utbränd just nu. Haha men nu jävlar. Imorgon kör jag endast en showträning och efter det släpper jag allt några timmar och dansar och har kul med mina vänner på Karrofesten istället. Blev övertygad i sista minut som vanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0