svar till anonym

Detta har egentligen ingenting med min blogg att göra men det hade inte kommentaren jag fick heller. Eftersom inget namn/mail lämnades så svara jag såhär.
Vi i min klubb är mycket väl medvetna om att den andra klubben i Örebro också arrangerar en konståkningsshow. Våran shows syfte är verkligen inte att konkurrera med deras, för det vet vi att den inte kan. Den andra klubben satsar väldigt mycket(ekonomiskt sätt) på sin show, medan våran klubb inte har samma förutsättningar. Våran är arrangerad av mig och 2 andra tjejer i KK Lutz. Alltså är det VI som står för hur stor den kommer vara och hur mycket vi ska satsa på den. Eftersom vi förra året hade en show som några tjejer i KK Lutz fixade i ordning som deras projektarbete, och eftersom det blev väldigt lyckat, så bestämde vi oss för att göra någonting liknande i år. Vi ser detta som en slags avslutning, som vi väljer att dela med oss av för allmänheten och som vi lagt ner mycket mera tid på än en vanlig avslutning. Vi har så sjukt kul när vi gör detta, både vi som arrangörer men också alla klubbens superduktiga åkare!
Jag vet inte riktigt vart du ville komma med din kommentar, "följare", men detta är iallafall mitt svar.
Jag önskar iallafall den andra klubben all lycka och att ni får samma framgång som tidigare år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0