dig yourself a grave



Åh. Idag har varit en sån där underbar dag då det egentligen inte hände något speciellt. Fet sovmorgon och så började dagen med dans och styrka i skolan. 1/2 lektion efter det ungefär eftersom det var vårdoppet och vi fick lov att gå och titta på det istället för att räkna derivata. Det gjorde mig glad. Efter skolan mötte jag upp mamma och vi gick bl.a. till resia och lämnade minderårings-tillstånds-grejsimojs lappen inför greklandsresan (hihohihoohoo) och sen tog vi en varsin kopp varmt i solen på ett fik. Så mys. Lite utvecklingssamtal efter det och när jag kom hem sprang jag 5,5 km. Stannade upp på en fotbollsplan/äng och gjorde lite styrka i solnedgången och det var fint osv. Nu ska jag sova. God natt ♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0