valborg:1maj









Igår var det valborg och den spenderade jag med mina fina fina vänner. Först på morgonen tog jag och Amanda en powerwalk och jag pluggade lite matematik efter det, sen åkte jag iväg till Kimberly. Det blev en mycket intressant kväll med lite grillning och lite köra bil och lite med andra ord spelande. Jag tror jag befann mig lite överallt -- hehe. Slutade med att jag delade en taxi med Sofie och att jag sov hos Kimpan.
Imorse åkte jag ganska tidigt hem till marieberg och la mig i solen det första jag gjorde. Sög åt mig vitamin D i drygt timmar och bara njööööt. Älskar dessa sommarlovs-liknande-mys-väder-känslor. På eftermiddagen tog jag en till powerwalk och nu på kvällen grillade vi. Så MYYYyYyYyyyYYyyYYyys.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0