come a little closer


 
Idag stod jag på scenen för första gången på väldigt väldigt väldigt länge. 2 tjejer i min skola arrangerade en konsert för att samla in pengar till deras projektarbete, och jag blev tillfrågad att sjunga på den. Deras projekt går ut på att stödja kampen mot HIV/AIDS och de har verkligen gjort ett bra jobb! Läs mer om deras projektarbete här.
Fan vad nervig jag var !! Men det var så himla kul. Och tackar JG som kompade/sjöng med mig!
Nu ska jag motvilligt börja på kemin kl. 22.19 dagen innan provet (heheheheh) men jaja. Idag hade vi förresten uttagningar till stjärnparaden smink och vi fick massa mutor i form av godis <3 Gillar livet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0