och jag ramlar kär i dem som inte ens vet vem jag är


 
Vill ha toppen på bild numero 1 och i massa olika färger
 
Har haft en himla produktiv helg!! Inte särskillt spännande men bra. Jag har tränat som en tok fredag, lördag, söndag på friskis och jobbat nästan ännu mer. Pluggat massa biologi och också lite spanska och så har jag städat och tvättat. Det här har verkligen varit en jag-helg. Jag behövde nog en sån för att kunna tänka lite och andas lite och fundera på saker jag inte hunnit fundera på. Har nu en vecka framför mig med massa jobb och stockholm och syster och bror och karrofest och prov och fotografering och barnskridskoskolapremiär och känner mig fett redo. Kram på er.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0