a non-smoking generation

Vi hade lite besök från dalarna för någon helg sedan! Då blev det lite fest, lite mat och lite bebis-och hundvaktande.
 
Jag träffade även min fina Sara för första gången på mycket länge. Vi åkte longboard och åt sushi och pratade om allt.
 
Jag har även sprungit endel här runtomkring och upptäckt massa fina nya turer. Älskar att jag hittat tillbaka till träningen igen.
 
Förra onsdagen samlades vi hela Thailand-gänget och firade genom att dricka vin på vår balkong och vara runt på lite olika uteställen. 2 månader kvar!!
 
En dag hann jag och springa och åka och sola och bada med Karin och Filip vid kvinnersta-kalket. Den dagen var fin.
 
Har jobbat på ivy hela helgen och har nu även en hel jobbveckan framför mig. En dag färgades vattnet i likkistan bredvid grönt -- himla oväntat
 
Har även invigt balkongsängen och har nu nästan kontant befunnit mig i den sedan dess(sitter i den nu fniss). Gjorde lite pizza en dag också och helvete vad gott det blev.
 
Utöver detta har jag nästan enbart tittat på grey's anatomy, gråtit till grey's anatomy och somnat till grey's anatomy. Jag var dock nyss i karlaparken här bredvid och solade och lyssna på mysik och åt färsk ananas och nu ska jag till friskis och kötta lite. Kram på er kompisar.

Kommentarer
Postat av: sofia

asså dina bilder <333 jag saknar dig finis.

Svar: Haha åh gumsan <3!! Saknar dig också! Hoppas jag hinner komma ner till Göteborg innan ni flyttar därifrån. Ska kolla upp om jag kan ta ledigt snart! Kram!!
None None

2013-07-17 @ 22:46:00
URL: http://heysofia.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0