*en himla massa mobilbilder*

Förra veckan var så otroligt intensiv >Jag jobbade 5 av 7 dagar samt tränade 6 av 7< Var så trött och lättad när den var över att jag nästan ville gråta. Förutom det solade jag endel i en park och mös lite med en liten vovve som Karin var hundvakt åt.
 
På söndagen åkte jag hem till Degerfors. Nu är mitt barndomshem i princip helt uttömt. Jag och mormor vandrade omkring där och bara betraktade de tomma ytorna. Tänk att det hem där jag spenderat större delen av mitt liv snart inte är mitt hem längre. En otrolig lättnad blandat med en enorm sorg.
 
 
Senare på söndagen åkte jag till Jonnas sommarstuga! Hon, hennes syster, deras vovve och jag sov över där och dagen därpå åkte vi tidigt på morgonen till en långgrund strand och solade och badade i några timmar. Den mest avslappnande och härliga dagen på länge! Saknar min Jonnis redan.
 
 
 
På tisdagen hjälpte jag till att flytta lite grejer till vinden i mitt gamla hem och efter det hann jag hälsa på min rara lilla morfar på ålderdomshemmet. Hittade även lite roliga anteckningsblock bland lådorna på liagården samt mormors memoarer från 1944 och avslutade min vistelse med världens godaste pizza från Ralfs pizzeria -- åh vad jag saknat Tre Kronor!!
 
Idag har jag fått min första lön och står helt och hållet ensam för mina utgifter från och med nu. Det känns fantastiskt! Denna vecka ska jag jobba och träna varje dag i princip och snart snart snart är det dags för Thailand!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0