5 dagar kvar

2 bilder från förra helgen då vi firade Nicolinas 19 år med lite bubbelpool, sibirian vodka och häng på uteservering (bilder av fina Sara)

I fredags var jag på min bal -- kan ha varit den roligaste och mest underbara kvällen på länge. Och alla var så vackra.
Igår var vi några från klassen som käka på tacobar och solade lite vid slottet innan jag gick till Hjalmar Bergman teatern och började förbereda inför årets första stora Stjärnparadsföreställning. Denna gång stod jag inte bara bakom scen och sminkade utan var även statist, fick dansa lite vals och sjöng med stjärnparaden sång. Älskar det!! Idag är sista föreställningen och det känns lite bittersweet att lämna stjärnparaden bakom sig. Ni äger fan.
Veckan i övrigt har ägt och om 5 dagar tar vi studenten!!??!!? Vill gråta samtidigt som jag vill skratta och fattar inte riktigt vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0