mitt äventyr


Bilder från studentveckan, och den bästa dagen jag upplevt.
 
JAG HAR TAGIT STUDENTEN. Helvete. Det känns så äckligt jävla overkligt! Kollar tillbaka på alla bilder och filmer och kan inte riktigt förstå att det faktiskt är jag som står där med gosedjur runt halsen och mössa på huvudet. Studentdagen var den absolut bästa dagen i mitt liv hittills. Så mycket lycka, glädje och eufori blandat med sorg och tårar. Sjukaste men mest underbara känslan. Flaket, utspringet, ramsorna, musiken, skriken, tutorna, flaggorna, dansandet, familjen, kramarna, gåvorna, vännerna. Vill bara återuppleva hela dagen om och om igen.

Nu är livet så sjukt oklart, och jag älskar det. Jag har ingen aning om vart jag befinner mig i höst, eller vart jag står om 5 år. Men just nu känns allt så fantastiskt. Ska snart springa iväg på en jobbintervju och sedan ska jag fortsätta njuta av detta underbara liv. Mitt äventyr börjar nu. ÄNTLIGEN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0