prästkrage, smörblomma, vitklöver, blåklocka, rölleka, bergsyra, hundkex

 
Förra veckan firade vi Karin som fyllde nitton. Vi hängde lite på Lisas tak kvällen innan med rosé och åt lite tårta till frukost och så fick hon en tatuering av mig i present. Världens bästa tattoo också!


Vi var även några som hängde en kväll hemma hos Emil och grillade och badade i hans pool och basta och grillade marsmellows senare på kvällen över en öppen eld. Sjukt mysigt.

Jag var också på 3 studentmottagningar förra veckan. Först i Karlstad på Amandas student, sedan iväg till Dalarna för att fira Moa och tillsist Degerfors där Jonna hade sin mottagning (Gick säkert upp 5 kg efter all mat och tårta som passerat mitt matspjälkningssystem de dagarna). Passade även på att hänga lite i Gagnef med Karin när vi väl var i trakterna. Vi satt bl.a. på en brygga och drack cider och pratade om livet. Gillar verkligen Gagnef.
 
 
I lördags-söndags besökte jag min lilla mormor och hängde i hennes lägenhet med henne och mamma. Älskar mina finska små mumintroll. Vi tittade i gamla fotoalbum bl.a. och vi har ju så otroligt mycket foton från min och min brors barndom -- Helt underbart.
 
I tisdags var Karin och jag sjukt aktiva och åkte bl.a. longboard, spelade tennis med Filip och Linus, hängde i en hängmatta, paddlade kanot med Filip, mös med Mimmi och Lisa utanför Mimmis lägenhet och avslutade dagen på satins uteservering. Det var även denna dag min lilla iphone 4 took its last breaths buhu (Har dock en iphone 5 nu vilket känns alldeles fantastiskt)
 
Igår var det midsommar och den firade jag tillsammans med fina vänner hemma hos Emil! Vi grillade, badade, basta, spela beerpong, hoppa studsmatta osv. Himla fin kväll.
 
I övrigt har jag fått jobb på coop(!!) i höst samt fått 3 arbetserbjudanden för sommaren bara denna vecka! Buhu so hard to choose. Känns som vuxenlivet för min del haft en ganska bra start ändå!
Ha det fint kära ni, och Glad midsommar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka minnen det väcker när jag råkade hitta din sida... jag har endel fina bilder på dig och din bror från det att ni var små

2013-06-24 @ 13:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0