adieu

Okejokejokej, 16 timmar kvar tills planet lyfter och till vi är påväg till the city of art, fashion and love ! ! Längtar så mycket tills imorgon runt lunch när vi tar vår första fika på ett mysigt, gömt litet café på någon av Paris vackra gator *drömmer mig dit* Hela morgonen och förmiddagen har jag tvättat och packat och lyssnat på Lana och befunnit mig i ett litet lyckomoln. Senare ikväll åker jag över till Sofie och sover hos hennes. Är så så så glad att jag gör denna resa med henne, verkligen den perfekta avslutsresan på våra 3 underbara, hemska, jobbiga, skrattiga, stressiga och bästa år av gymnasiet tillsammans.
Nu ska jag ut och springa i det fina vädret. Au revoir, kära ni

Kommentarer
Postat av: Tilda

Go bild ändå!! Påminner om skrivbordet på mitt rum;-)

2013-03-29 @ 21:45:41
URL: http://alteryd.devote.se/
Postat av: soff

<3

2013-03-31 @ 16:00:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0