*ser ljuset i tunneln*

 
Jag mår så löjligt bra nu. Igår hade jag mitt svenska föredrag i Nationella prov och jag var väl typ lycklig hela dagen pga att det nu är över. Fick också reda på att jag möjligtvis gjort mitt sista fysikprov NÅNSIN och därmed bara har kanske 1 prov och lite inlämningar kvar i hela gymnasiet. Surrealistiskt. Igår hade jag och Kimberly en myskväll här hemma och tittade bl.a. annat på gamla foton som jag har på hennes dator. Åh vad jag saknar sommarkvällarna på Rosta gärde och alla fina minnen vi skapade där 2011. Varför slutade vi hänga där?? Världens bästa ju. Denna sommar måste bli en grilla-spela brännboll-dricka vin-kramas-sjunga-dansa-på rosta gärde sommar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0