countdown

 
Har de senaste veckorna ett flertal gånger fixat hår och smink och sprungit runt här hemma i min fantastiska balklänning. Är så otroligt övertaggad på bal och student och nu är det så himla snart *kan inte förstå att det är sant*
Inte nog med att jag för ca en vecka sen kom hem från en fantastisk resa i Barcelona(bilder kommer!!) utan så mycket annat fint händer och har hänt på sistone. Är väl mest exalterad just nu inför alla onsdagar och after school samt invigningen av min brors utställning nästa vecka(läs mer här), krampen och att betygjävlarna sätts. Känner mig så redo att starta livet nu. 

(och just ja: är numera blond ! !)

Kommentarer
Postat av: Moa Lillgren

Åh va du är vacker kära syster!!!!

2013-05-14 @ 23:36:53
URL: http://moalillgren.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0