förgätmigej

I torsdags for jag upp till Uppsala för att vara med på min kära broders vernissage. I ca 2 år har han nu jobbat på ett fotoprojekt, "I huvudet på Carl von Linné", där han tolkat olika växter ur ett mode/konst perspektivt. Så otroligt vackra bilder och hans talang lyckas alltid få mig att känna mig som en stolt gammal mor! ! Ni kan läsa mer om hans utställning här och snart kommer hans nya hemsida (www.richardvonhofsten.com) lanseras där ni kan se alla bilderna samt hans övriga verk.

Jag själv är en del av utställningen i form av "Förgätmigej" tillsammans med Henry(plåtades i höstas). Vår bild hittar man på Stora Torget i Uppsala och att se sig själv hänga mitt i stan var ju bara helt sjukt.
 
Idag har jag hjälpt Karin med hår osv inför hennes bal och for sedan ner till slottet på kvällen och fotade alla fina flickor och pojkar. Jag har så sjukt vackra vänner att jag inte riktigt vet vart jag ska ta vägen.

Förutom detta har jag de senaste dagarna upplevt min allra sista karrofest, firat Nicolina & badat i Jacuzzi, hängt med Sara och är härmed helt och hållet klar med allt allt allt skolarbete inom min obligatoriska skolgång. Har inte riktigt förstått detta ännu. Har inte heller förstått att jag tar studenten om mindre än 2 veckor. Dör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0