paradise

 
Lite halvdåliga bilder från vår senaste vecka i Asien! Har så mycket jag vill berätta och dela med mig av, men har varken ork eller tid till det just nu. Om en timma ska vi åka iväg och titta på ett hus och imorgon också. Vi har sökt hus/lägenhet konstant i 3 dagar, har hittat massa fina men eftersom vi har tid på oss nu innan vi börjar jobba har vi valt att vara lite kräsna hehe  -- börjar dock känna mig ängslig, vill bara hitta ett hem och installera mig här och slippa leva i min resväska, först då kommer nog detta kännas verkligt. 
 
5 månader och 3 veckor kvar av detta paradis (HELT JÄKLA FANTASTISKT) 
Glöm inte titta in på vår hemsida för att hänga med i vad som händer här: www.projectpatong.com (vi lovar att bli bättre på att uppdatera där samt fixa till designen osv så snart vi hittat ett boende, kram från oss)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0