hej hej hej

I Januari hade vi på Stockholm Syndrome ett båtparty i samarbete med EBS (European Bartending School). Ska jag vara helt ärlig minns jag inte varenda detalj från den båtturen då jag började dricka kl 11 på förmiddagen hehe men vet iallafall att det var en av de roligaste festligheterna jag varit med om här i Thailand!

 I januari/februari blev vårt crew så himla stort och vi hade en hel helg ledig med massa mys tillsammans. Åh vad allt var nice då. Saknar även november/december och alla de underbara människorna som fanns här i patong med oss då. Känns SÅ långt borta nu.
 
Hängt en massa i huset med bl.a. ascoola australiensare som försåg mig med tips på niciga band och sångare och nu är mitt musikförråd fyllt med en hel del fantastiska symfonier.
 

Sen kom min kära bror på besök(!!!!!!) och här var en kväll då vi åkte till en strand och bl.a. tog ett nattdopp och jagade minikrabbor.
 
Ebbe och jag åkte även till Big Buddha för att bli frälsta en kväll. Hade redan varit där uppe men ville visa min lille bror så mycket jag bara hann med när han nu var här! Tyvärr hade munken åkt hem så Ebbe fick stå över frälsningen. Jag var dock uppe där en gång till för någon vecka sen och äntligen fått mig en jäkla blessing. Känns tryggt!

SEN så har vi ju varit på Koh Phangan och FULL MOON PARTY! Ahhhh typ varit min högsta önskan sen jag kom hit!! Och det var precis som förväntat om inte lite coolare och lite mera färgglatt. Hade bodypaint på varende liten del av kroppen och var runt på äventyr till kl 8 på morgonen. Hann även med jungle party och lite skumparty i poolen på hotellet. 5 helt sjuka dagar!


För ca 2 veckor sen åkte vi över till Phi phi igen! Så himla kul att vara tillbaka och träffa bl.a. stockholm syndrome gänget där och andra phi phi kompisar. Den här gången passade vi på att besöka view point och gå på en fire-show på stranden och festa lite överallt och sen hann jag ju även med att göra MIN FÖRSTA TATUERING YAYYY! Det är en bamboo tatt på thai och jag bara älskar den.

Men absolut bästa på phi phi-besöket var ju ändå detta!! Karin och jag fick äntligen testa på dykning med vår käre vän Christoffer. Dykning är HELT fantastiskt. Vi fick se hajar och 3 SKÖLDPADDOR och massa annat coolt och jag funderar verkligen på att komma tillbaka hit och utbilda mig till dykinstruktör en vacker dag.
 
Och sen absolut värsta, men ändå kanske skönaste, på senaste tiden: vi flyttade ut ur vårt underbara thaihus. Känns hemskt då några av de bästa minnena från thailand skedde på denna plats ♥
 
 
SÅ. Här har ni en rejäl uppdatering från senaste tiden! ! ! ! Har inte skrivit här på några månader(eller?) så är ju egentligen helt omöjligt att berätta om allt spännande som har hänt, men här har ni iallafall några av de största händelserna. Nu är det inte lång tid kvar.. På ett sätt känns det skönt att snart komma hem till alla fina vänner, min familj och verkligheten igen. Men samtidigt vet jag att jag kommer gå in i en stor depression efter typ en vecka och vilja tillbaka hehe. Men men. Först ska jag hinna dränka någon ladyboy med en vattenpistol på det thailändska nyåret, Songkran, och sola och bada så mycket det bara går! Nästa gång jag hör av mig står jag säkert på svensk mark. Kram på er!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0