~attention hoe~



I fredags tog jag tåget till Degerfors för å festa lite med mina degerforstjejer och dricka viiiiin för första gången på ett himla bra tag. Började superbra tills det slutade med att bli typ sämsta kvällen nånsin but well well





På lördagen sökte jag fram gosiga gamla foton och trots att jag dött bakisdöden hela dan blev det lite fest igen. Denna kväll blev så sjukt rolig istället! !! !


Och på söndagen återvände jag till Stockholm och mös runt på Ikea med Richard och ah NU ÄR JAG OFFICIELLT INFLYTTAD I LÄGGAN :,) Och kolla presenten min hyresvärd lämnat! Hon äger




ÄLSKAR DENNA LÄGENHET OCH DENNA SUPERCOOLA TWILIGHT-SKOG PRECIS UTANFÖR FÖNSTRET!!

Och så en bild från bara någon timma sen när jag invigde köket! Lagade blomkålsmos och det var som alltid svinigt jäkla gott 

Nu försöker jag bara landa och ta in allting. Det känns som att detta är en nystart för mig. Behöver verkligen verkligen det. Och imorgon kommer Disa(!!!!!!!!!!). Alltså ah, denna höst kommer äga 

Kommentarer
Postat av: Niciii

SÅ mysig lägenhet!!!!!!! gör ont i lille hjärtat att jag inte kommer hinna svepa vin där med dig ju

Svar: åå ja i love it!! önskar för allt i världen att du var här å carpa vinfyllor m mig hela vintern :///
None None

2014-08-19 @ 06:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0